Documenten

Tip: zoekt u een specifiek document of beleidsstuk?

Op deze website vindt u alleen verwijzingen naar de meest gezochte documenten. Een overzicht van alle beleidsregels, tarieven, rapporten en andere publicaties vindt u in ons documentenplatform. De documenten die hieronder staan zijn veelgestelde vragen.

474 documenten

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
Sorteren op:
  1. Hoe bepaal ik mijn aanmeldwachttijd en behandelwachttijd?

    U kiest zelf of u de wachttijd (in weken) retrospectief of actueel berekent.  U geeft in het zorgbeeldportaal welke methode u ...

    Vraag en antwoord

  2. Waarom moet ik wachttijden aanleveren?

    De wachttijden in de ggz zijn langer dan de normen die in Nederland zijn afgesproken. Patiënten zijn daarvan de dupe. ...

    Vraag en antwoord

  3. Hoe declareer ik de kosten voor eerstelijnsdiagnostiek?

    Per 2020 kunt u de kosten voor eerstelijnsdiagnostiek niet meer als ozp declareren. Deze kosten zijn nu verwerkt in de tarieven ...

    Vraag en antwoord

  4. Moesten gegevens over zorgvraagtypering aangeleverd worden als mijn cliënt een privacyverklaring had getekend?

    Ja, ook bij een getekende privacyverklaring moest u gegevens aanleveren. Deze aanlevering bevatte dan echter geen ...

    Vraag en antwoord

  5. Hoe kan ik mij aanmelden voor het Zorgbeeldportaal?

    Stuur een e-mail naar  info@nza.nl onder vermelding van ‘contactpersonen Zorgbeeldportaal’. Vermeld daarin de naam en het ...

    Vraag en antwoord

  6. Hoe kan ik mij afmelden voor het aanleveren van wachttijden?

    Beëindig uw AGB-registratie bij het AGB-register via dit formulier op de website van Vektis. Stuur daarnaast een e-mail naar ...

    Vraag en antwoord

  7. Waar vind ik meer informatie over het Zorgbeeldportaal?

    U vindt meer informatie op onze pagina Toegang tot zorg.

    Vraag en antwoord

  8. Wanneer ontvang ik inloggegevens voor het Zorgbeeldportaal?

    Wij streven ernaar accountaanvragen binnen 5 werkdagen te verwerken. Als er informatie ontbreekt in de aanvraag, hebben wij hier ...

    Vraag en antwoord

  9. Hoe verhouden de cliëntprofielen zich tot de indicatie?

    Video | 24-05-2022

  10. Wat moet ik doen als mijn organisatie meerdere vestigingen heeft?

    Als u meerdere vestigingen heeft, levert u de wachttijden voor iedere vestiging afzonderlijk aan. Zijn deze vestigingen binnen ...

    Vraag en antwoord