Veelgestelde vragen

Voor aanbieders van mondzorg hebben we de belangrijkste aanvullende informatie verzameld in onderstaande onderwerpen. Hier vindt u veelgestelde vragen, factsheets en andere informatie die u nodig heeft om uw werk goed te kunnen doen.

Wilt u een melding doen?

Heeft u een vermoeden van fraude? Denkt u dat de zorgverzekeraar niet vergoedt waar uw patiënt recht op heeft? Of vermoedt u dat de marktwerking wordt verstoord? Dat en meer kunt u via ons digitale meldingsformulier bij ons melden. Wij nemen vervolgens binnen 5 werkdagen contact met u op. Liever telefonisch een melding doen? Neem dan contact met ons op.

Meer informatie over mondzorg?

De NZa beschrijft prestaties en tarieven voor mondzorg. We kunnen ons voorstellen dat u misschien meer vragen heeft over mondzorg, waar wij niet direct een antwoord voor u op hebben. Hieronder staat een wegwijzer naar websites van andere organisaties die mogelijk meer informatie voor u hebben.

Komt u er niet uit?

Komt u er met de uitleg hierboven niet uit? En heeft u een vraag die u met iemand wil bespreken? Neem dan contact op met ons Informatie- en Contactcentrum. We zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 088 - 770 8 770 (lokaal tarief) of via info@nza.nl.