Hoe geef ik een wijziging door?

  • Wijzigt de DIS-contactpersoon van uw organisatie? Stuur dan een e-mail naar  info@nza.nl. Vermeld hierbij de AGB-code van de praktijk/instelling of de DIS-gebruikersnaam. Wij passen de DIS-contactpersoon dan voor u aan.
  • Wijzigt uw softwareleverancier? Geef dit dan via uw DIS-account aan ons door. Kies - als u bent ingelogd op de DIS-portal - voor ‘wijziging softwareleverancier’ en geef aan wie de nieuwe softwareleverancier wordt. U krijgt dan een nieuw account met nieuwe inloggegevens.
  • Wilt u een nieuw account voor dezelfde AGB-code? Bijvoorbeeld voor een extra locatie of omdat meerdere zorgverleners op dezelfde AGB-code declareren. Geef dit dan via uw DIS-account aan ons door. Kies - als u bent ingelogd op de DIS-portal -  voor ‘aanvragen extra account’ en geef de wijziging door. U krijgt dan een nieuw account met nieuwe inloggegevens.
  • Heeft u een nieuwe AGB-code? Maak dan een nieuw account aan op www.disportal.nl. Kies voor 'aanvragen nieuw account' en vul de nieuwe AGB-code in. 
  • Is sprake van een fusie of splitsing? Neem dan eerst contact op met het Informatie- en Contactcentrum van de NZa. Dit gaat het snelst via WhatsApp. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur op 088 - 77- 87 70.